کد خبر: ۶۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
رئیس‌جمهور در جمع مردم خاتم؛
رئیس جمهور گفت:دشمن تصور می‌کرد با فشار حداکثری می‌تواند ملت ما را متوقف کند، اما دید که مردم متدین، مصمم و استوار ایران اسلامی متوقف نشده و هرگز متوقف نمی‌شوند.

آوای نشاط: آیت الله سیدابراهیم رئیسی امروز در  ادامه سفر خود به استان یزد، در جمع مردم شهرستان خاتم با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) را به تمام بانوان، مادران و همسران تبریک عرض می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: صمیمانه از این استقبال گرم مردم شهرستان خاتم تشکر می‌کنم، ویژگی همه استان یزد و شهرستان خاتم میهمان‌نوازی آن است.

رئیس جمهور گفت: این تجلیل مردم از شهدا و اعلام آمادگی برای حضور در صحنه‌های انقلاب، با این معنا و مفهوم است که مردم خاتم و استان یزد همانطور که از ابتدای انقلاب پای ارزش‌ها ایستادند، ولایتمدار ایستاده و خواهند ماند.

وی گفت: پیام این حضور به دوستان انقلاب آن است که مردم همیشه پشتیبان انقلاب هستند و به دشمنان این پیام را می‌دهند که مردم هیچ زمانی اجازه رسیدن دشمن به اهدافش را نمی‌دهند.

رئیس جمهور گفت: مردم ایران بارها و بارها به مقام معظم رهبری اعلام کردند که ما با تمام وجود آماده حضور در صحنه هستیم و این اعلام حضور در واقع پیام یاس برای دشمنان انقلاب و کسانی است که نمی‌خواهند پیشرفت ایران اسلامی را ببینند.

 دشمنان دچار اشتباه محاسباتی شدند

رئیسی خاطرنشان کرد: مردم در این شهرستان با حضور امروز خود اعلام کردند که با وجودی که مشکل هست اما پشتیبان نظام و انقلاب می‌مانند و نمی‌گذارند دشمنان از مشکلات سوءاستفاده کنند.

وی با بیان اینکه امروز ما در کشورمان آنچه که می بینیم اعتماد به نفس، توکل و ظرفیت‌های بسیار زیاد است گفت: دشمن تصور می‌کرد با فشار حداکثری می‌تواند ملت ما را متوقف کند، اما دید که مردم متدین، مصمم و استوار ایران اسلامی متوقف نشده و هرگز متوقف نخواهند شد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمنان دچار اشتباهات محاسباتی شدند تصریح کرد: ما در حوزه‌های بسیاری پیشرفت داشتیم و بعد از این هم پیشرفت خواهیم داشت چرا که ما سرمایه‌های بسیاری داریم و مهمترین این سرمایه‌ها نیروی انسانی است که در عرصه‌های مختلف آماده نقش آفرینی هستند.

وی بیان کرد: ما ذخایر بسیاری داریم که به لطف خداوند متعال اگر به درستی بهره برداری شود می‌تواند مشکلات کشور را برطرف کند منتهی در طول سال‌های گذشته ما باید نسبت به فرآورده‌های پتروشیمی و نیازهای مردم در حوزه‌های مختلف باید زیرساخت‌های مناسب را فراهم می کردیم، کارهایی انجام شده اما نه به صورت کامل و در زمان مناسب در صورتی که اگر انجام می‌شد بسیاری از مشکلات را نداشتیم.

غربی‌ها تا حالا مشکل کدام کشوری را حل کرده‌اند؟!

رئیسی با طرح این سوال که آمریکایی‌ها و غربی ها کجا مشکل ملت و کشوری را حل کرده و گره از جایی باز کرده اند که دومی آن ما باشیم گفت: هر جایی که آنها ورود پیدا کردند فقر و بدبختی و مشکلات در آن کشورها بیش از پیش به وجود آمد.به فکر منافع خودشان بوده‌اند و به بهانه آبادانی در کشورها حضور پیدا می‌کنند اما منابع آن‌ها را غارت می‌کنند.

رئیسی شهدا را سرمایه‌های بزرگی برای کشور و نظام دانست و گفت: باید یقین بدانیم آنچه شهدای عالیقدر و سرداران رشید اسلام به ما آموختند این است که راه موفقیت ایستادگی و موفقیت و ساختن کشور است، امروز موفقیت با اتکا به خدا و اعتماد به داشته‌های داخلی نظام تحقق پیدا می‌کند.

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: